fredag den 1. februar 2013

To blog or not to blog?

... Pyh, det er længe siden sidst! Har bare overhovedet ikke haft lysten til, at blogge.. Kender i det?

Der er sket så utrolig meget og samtidig meget lidt. Jeg har det rigtig skidt ind imellem. Det har vi alle, men jeg er psykisk syg og venter på en ledig tid hos en psykiater. Mit energi niveau er helt i bund og selvtilliden ligeså.

Humøret svinger - jeg har mine gode dage og de knap så gode. Heldigvis har jeg de bedste venner og en meget omsorgsfuld familie, men sommetider er det bare ikke nok.

For 9 år siden fødte jeg en vidunderlig lille datter,som jeg elsker mere end alt andet. Hun er i mine øjne den smukkeste, sejeste og kærligste person af alle <3. Vores bånd er knyttet med dobbelt knude og kærligheden mellem os, giver mig varme og indre styrke på de slemmeste dage, hvor humøret ellers er koldt og helt sort.

Uden hende kunne jeg ikke stå oprejst!

Jeg er normalt ikke typen der bare giver op, så for nyligt er jeg startet med Yoga og mediterer dagligt - en helt fantastisk måde, at genoplade energi og styrke på.

Billedet er fundet på nettet - husker ikke websiden

I aften sover min lille skat sammen med resten af 3.A i klubben på skolen. Vi forældre har her i eftermiddags hygget med slå-katten-af-tønden, spist diverse lækre kager og sludret med hinanden, mens ungerne konkurrede om, hvem der nu blev katte konge og dronning.

Jeg glæder mig til (i morgen klokken 9.00, hvor hun skal hentes), at høre om aftenen - og om hun overhovedet har fået sovet?! hehe



3 kommentarer:

  1. Å det gør mig ondt og jeg håber snart du får hjælp. Imellemtiden er det godt kæmpet at du selv arbejder på at holde dig selv oppe. Anden vej er der jo hellere ikke men det er en hård kamp og der er selvfølgelig ikke energi til meget andet.

    At du ikke orker at blogge forstår jeg så udemærket. Det er altid grænseoverskridende at ligge noget af sig selv ud på nettet og det er klart at det ikke er der du skal bruge kræfterne med mindre det giver dig et eller andet du har brug for.

    KRAM.

    SvarSlet
  2. Hvor jeg føler med dig kære du.....
    Den er hård den der,men godt du har et godt netværk med dig og at du får hjælp inden længe udefra.
    Alfa og omega er at du passer godt på dig selv og din skønne datter, bloggen venter indtil du er klar igen;)

    Men du må også vide at jeg har savnet dig.....

    Jeg sender dig mine små god bedring engle og mine aller varmeste tanker.

    Rigtig mange knus og kram herfra

    SvarSlet
  3. De varmeste tanker herfra...
    Meget af dét du har skrevet kunne være kommet direkte ud af min egen mund, for jeg er nemlig også syg...stress og depression.
    Men som du skriver, så er der gode dage og dårlige dage. Hold godt fast i de gode dage, skriv evt. dagbog når du har en god dag, for så kan du altid vende tilbage til den og måske kan du bedre huske/finde følelsen af 'velvære' indeni. Blot et forslag...

    Pas på dig selv.

    Knus og kram fra mig

    SvarSlet