onsdag den 6. februar 2013

Fascination





Havet - bølgernes enorme kræfter, det er så fascinerende!
 
Jeg elsker lange slentre ture i naturen. Specielt stranden, hvor stilheden kun brydes af bølgernes brusen og mågernes skrig.
 
Elsker duften af nyopskyllet tang og vindens susen i håret. Elsker overraskelsen og lykken ved, at opsamle sten, skaller og til tider "havets guld", som så smukt pynter både inde og ude i hjemmet.
 
Nu er jeg hjemvendt med frostbidte røde æble-kinder, frisk hav-luft i lungerne og føler mig total genopladet. Føler glæde, varme og fuld af ny energi.
 
 
Ha´en rigtig dejlig dag allesammen :)
 


1 kommentar:

  1. Det er altid så skønt at være ved havet, uanset vind og vejr. Jeg er så heldig at bo rimelig tæt (20 min. kørsel) ved havet, og nogle gange kan jeg mærke hvordan havet hiver i mig, og jeg MÅ bare af sted. Skønt! Og man bliver så dejlig befriet for alle de trælse tanker :-)
    Knus

    SvarSlet