fredag den 20. april 2012

Mig fra A til Z


Her er lidt tilfældige oplysninger om mig ;) 

A.  Age: 31 år - svarer ofte noget andet.. Husker ikke altid korrekt.. hehe

B.  Bed size: 140 x 200cm - NOT King size, men skøn alligevel.

C.  Chore that you hate: vaske vinduer og rengøre ovn!

D.  Dogs: Vi har en 4 år gammel dansk/svensk gårdhund.

E.  Essential start to your day: Ud og tisse, blæren er jo sprængfyldt.

F.  Favorite color(s): elsker farver, men alle blå nuancer.

G. Gold or silver: guld

H. Height: 169 cm

I.  Instrument you play(ed): blokfløjte - i 2. klasse.

J.  Job title: Pt arbejdsløs

K.  Kids: Natascha fra september 2003

L.  Live: Hirtshals

M.  Mother´s name: Merete

N. Nicknames: Pisen, Pipsi, Miss P.

O.  Overnight hospital stays: Én gang, efter Natascha´s fødsel - 5 dage

P.  Pet peeves: Ubetænksomme mennesker

Q. Quote from a movie: "Nobody puts Baby in the corner" citat fra den ultimative tøsefilm Dirty dancing.

R.  Right or left handed: højrehåndet

S. Siblings: To lillesøstre; Maria (29) og Ditte (26) + en lillebror; Søren (28)

T. Time you wake up: Meget forskelligt, sover sjældent længere end til klokken 8.30

U. Underwear: Ja tak!

V. Vegetable you hate: Rosenkål!!!

X. X-rays you´ve had: tænder

Y. Yummy food that you make: Ehmm, jeg elsker at lave mad! Natascha foretrækker min(e): pandekager, frikadeller og kødsovs :)

Z. Zoo animal: Eeeelsker elefanter og påfugle! - de er fantastiske...





Uuuh så er der endelig weekend og min skal fejres med super lækker mad, iskold hvidvin og bedsteveninden ved min side - kan det næsten blive bedre?

God weekend til jer alle :)













Ingen kommentarer:

Send en kommentar