tirsdag den 26. februar 2013

INCOMING MAIL ~ THE NETHERLANDS

Er det ikke skønt, når der findes andet i postkassen end reklamer og ubetalte regninger?
I går morges lå dette dejlige brev i min postkasse, sendt fra min hollandske penneven Mirjam. Brevet indholdte et fint postkort og the.



 
 
Nu sidder jeg her, i skrivende stund, med en hel stak breve, som skal besvares og sendes rundt i verden. Bare tanken om, at nogen gider bruge tid og penge på, at skrive breve til mig. Det gør mig helt varm inden i. Jeg elsker virkelig min nye "hobby".
Glæder mig til næste uge, hvor der skal shoppes lækkerier i Søstrene Grene - de har de fedeste ting til pyntning af breve og kuverter.

 
 
Hav en dejlig tirsdag
Kram Pia
 
 
 



6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, det er så skønt med håndskrevne breve :)

      Har netop afsluttet det sidste brev i stakken. I morgen skal de sendes til: Amerika,Holland,Belgien,Finland og England.

      Håber alt er vel hos dig, søde Sofie?

      Kram herfra

      Slet
    2. dejligt - det er bare skønt med sådan et håndskrevet brev :D

      alt vel her, hvad med hos dig? :D

      Slet
    3. Det er sådan lidt op og ned med mig. Lige pt, går det fint :)
      Skønt du er i bedring søde!

      Er du startet i skole igen?

      Kram

      Slet
    4. Okay søde (:
      - godt det er fint pt. Nu kommer solen og foråret også :D

      Nej må vente til august og så starter jeg igen :D
      Så pt er det kontanthjælp igen.. desværre og indtil videre ved jeg ikke hvad de har tænkt sig..

      Slet