tirsdag den 4. september 2012

Reebok Realflex? ..... eller måske Nike Free Run?

Pyh, jeg har virkelig brug for gode råd fra jer skønne bloggere!

Motion betyder rigtig meget for mig... Eller rettere sagt, det er VIGTIGT for mig!

For ca 8 måneder siden blev jeg ramt af en dyb depression, og det gik lyn-hurtigt ned af bakke, både fysisk og psykisk. I mange måneder lukkede jeg mig mere og mere ind i migselv, lige indtil min datter spurgte, om jeg var sindsyg... Shit, der åbnede jeg øjnene og indså, at jeg havde brug for hjælp.
Jeg kom til samtale hos min lægen, gennemgik en test og der blev konstateret dyb depression.. Vi snakkede behandlingsformer, og sammen besluttede, at undlade medicinering i første omgang.. - der imod skulle jeg træne hårdt(som i svedig og pulsen helt i top) 3 timer ugenlig + 30 minutters gang eller cykling HVER dag!

Nu er jeg godt i gang, det vil sige 4 timers Zumba om ugen + de 30 minutters gang/cykling dagligt.. - og jeg har det MEGET bedre :)

Okay, det var også noget af en "smørre", men til sagen...

Jeg har set en TV reklame med disse super fede sneakers:



De ligner jo til forveksling Nike Free Run, og er kun få hundrede kroner billigere..

Jeg skal bruge et par fede fitness sko, har i forvejen et par lettere udtrådte Nike Free Run, men "trænger" til et par nye..


Så hvad siger i, hvilke skal jeg vælge? Nike, Reebok.... eller måske noget helt tredje?


P.S - de skal bruges til dans (Zumba fitness)
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar