torsdag den 19. juli 2012

Glædeligt gensyn


I formiddags modtog jeg en SMS, hvori der stod:

Jytte og Oluf kommer til kaffe her i eftermiddag :) De vil rigtig gerne møde jer :)

Orh manner, hvor blev jeg glad! Det er to super skønne pensionister fra Thisted, som vi sidste år mødte på Santorini. Vi kom godt i spænd allerede de første dage af ferien, og endte "nærmest" med, at tilbringe den resterende uge sammen.. Iiih, hvor vi hyggede :)

Nå anyways, SMS´en jeg modtog kom fra min mor.. Og mens jeg ventede på vaskemaskinen skulle snurre færdig, satte jeg mig på terrassen med foto albummet fra rejsen til Santorini.
Hold da op, det er næsten ikke til at forstå, at det næsten er et år siden, at vi udvekslede kæmpe "farvel-på gensyn-krammere" i lufthavnen... - og nu lige nøjagtig 10 måneder senere, ses vi igen :)

Smukke "unge" mennesker...

Kebab, løg, champignon, spicy tomato sauce og gorgonzola.. Mums!

Natascha og jeg fik gaver.. Rødvin til moi og karameller til tøsen


Hvor var det altså fedt, at møde dem igen! Der blev sludret til helt store guldmedalje og pjattet, nøjagtig lige så skønne, som jeg husker dem.
Det er jo næsten, som om vi har kendt hinanden hele livet!

Oluf og jeg deler samme interesse... - fysisk aktiv udfordringer! På Santorini var han min trekking buddy, og sammen vandrede vi 600 meter (over havets overflade) til Mesa Vouno, for at se Ancient Thira..


Almost there!  Min trekking buddy og jeg - Santorini 2011


FANTASTISK oplevelse, siger jeg bare... 3 timers vandring i 35 graders varme, men hvad gør det, når man står midt i en oldtidsby og oven i hatten med panorama udsigt over hele øen.. smukt smukt smukt!
Super godt gået af en ældre herre, med knap så unge ben...

Hov, det blev vist lige til a walk down memory lane.. Sorry!

Under pizza-gumleriet, blev enige om... - Næste år rejser vi alle fem (Oluf,Jytte,mor,Natascha og jeg) sammen til endnu en græsk ø.. måske Kreta......... Uuuh, glæder mig allerede!!!!




























































Ingen kommentarer:

Send en kommentar