mandag den 9. juli 2012

Baby nykker?

Her hjemme bliver der sorteret og smidt ud til den store guldmedalje. Det "hemmelige" rum i forlængelse med stuen er så småt ved, at være tømt og jeg siger jer, gigantiske nærmest uhyggelige nullermænd, er ind i mellem kommet til syne.. ups!
Okay okay... er måske ikke sååå sød til, at rengøre rummet.
Det skal få en ende nu, for om meget kort tid vil rummet skinne og dufte af Ajax!

Jeg påbegyndte sorteringsarbejdet i formiddags, og i min "pause" smuttede jeg lige en tur over i genbrugsbutikken på den anden side af gaden. Her fandt jeg et rigtig sødt baby tæppe, som jeg bare måtte have med hjem. Har godt nok ingen baby, men mine små niecer kommer sommetider på visit.


Butikken havde rigtig mange lækre ting bl.a små søde uroer, babytøj i flotte farver, bøger osv...
Men hov, det er jo ikke det jeg skal kigge efter, eller for den sags skyld, har brug for!

Hmmm, har jeg mon baby nykker?

Er godt nok ved, at dreje hovedet af led, hver gang en barnevogn triller forbi.. Ååååh for ikke at glemme duften af en nyfødt..
Ja ok, måske jeg bare elsker børn :)

Ha´en dejlig regnfyldt eftermiddag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar