torsdag den 17. maj 2012

Kr. Himmelfartsdag...


.... er i dag tilbragt i Park Vendia i Hjørring (svømmehal) sammen med min skønne datter Natascha, mine to niecer Sisse og Sesilie + min dejlige mor.
Nøj, hvor har vi plasket, suset i vandrutsjebaner, lavet "bomber", dykket, svømmet om kap osv... Der var rigtig mange børn deroppe og det gjorde det jo bare endnu hyggeligere..

Det var min mindste niece Sesilie´s første gang i svømmehal og det bli´r bestemt ikke sidste gang.. Hun hvinede af glæde og blev rigtig meget tøse-sur, da vi blev kaldt op af bassinet.

Sesilie er 2 år - sprængfyldt med spilopper, kan charme hvem som helst og en absolut bestemt dame.. VIRKELIG temperamentsfuld, men super dejlig alligevel :)

Jeg spurgte hende i bilen på vej hjem, hvad det bedste ved turen i svømmehallen havde været....... "badekarret i bruseren" hehe... (baby-badekarret i bruserummet/omklædningsrummet)

Elsker de dejlige unger!




To skønne vandhunde og mor <3



Natascha er nu afleveret hos hendes far, hvor hun skal tilbringe weekenden og jeg vil nyde mit dejlige hjørne i min nye sofa med en kande the og en god bog...


Ønsker alle en rigtig god aften :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar