lørdag den 5. maj 2012

At miste...


... en genstand er surt, men når der er tale om et levende væsen er det tragisk!

Det er hvad vi i min familie har været udsat for og deraf grundet til fraværet her på bloggen...
For ca ½ år siden, fik min elskede kusine konstateret bryst kræft og kom øjeblikkelig i kemo behandling, da knuden var for stor og umulig at fjerne.. Uheldigvis kunne kemoen ikke skrympe knuden og for 14 dage siden, blev brystet så fjernet..
 Juhuuuu! der var jubel i familien og vores arme var slet ikke til, at få ned igen.. og prøverne efter viste positivt... Hun havde vundet kampen mod sygdommen!!!

Bedst som alt var fryd og gammen, fik vi for et par dage siden en rigtig træls besked; lægerne havde fundet kræft i leveren og det var også spredt i alle andre organer :(
"Vi kan desværre ikke gøre mere for hende"....

Mit hjerte frøs totalt og tårene væltede ud af hovedet på mig...

I forgårs tog min mor og alle os søskende til Aalborg sygehus for, at se Didde en sidste gang.. Egentlig frygtede jeg et uhyggelig og skræmmende syn, men hun lå bare lige så stille og sov... Hendes hud var smuk og hendes vejrtrækning, så yndefuld...
Jeg sad hos hende i lidt tid og bare nussede hendes hånd, mens jeg forsigtigt hviskede små søde ord... Det var som om, at tiden stod stille...

Min elskede kusine sov stille ind fredag den 4.maj... Tabte kampen mod den onde sygdom kræft... Didde blev kun 27 år :(

Vi er alle i stor sorg og vil huske Didde for den skønne, livagtige, åbne, eventyrlystne, glade pige med den smittende latter og fantastiske personlighed... 

Du vil være i vores hjerter for evigt!

Jeg elsker dig <3

Didde strålede om kap med solen... <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar