søndag den 22. april 2012

Snegle væddeløb og azurblåt hav


Atter en grå og regnfuld start på dagen...

Nogenlunde udhvilet, klædte jeg mig på, smurte mig en klap-sammen mad med ost og gav min hund Berta hundesnoren på - vi trængte begge til frisk luft i lungerne, og det opnåes på bedstevis, ved en gåtur langs stranden. Jeg nød de mørkegrå skyers reflektioner, der så smukt farver havet i grøn -og blålige nuancer, den frisk tang-duft og mågernes skrig både oppe og nedefra ...Stranden er nu i grunden et fantastisk sted :)








Vi fortsatte trods støvregn, og rundede turen af oppe på "leret", hvor det næsten var umuligt, at få fodfæste pga snegle-træf... OMG! der var jo snegle i spandevis!
Jeg synes nu i grunden, at de er ret søde, så arrangerede lige et lille snegle væddeløb på en nærliggende bord/bænk.. - man bli´r vel aldrig for stor til, at lege, vel...?



Resten af dagen er blevet brugt på rengøring, vasketøj, lave madplan, surfing på nettet og Berta har taget en lang lur med hendes yndlingstæppe, som jeg strikkede i tidernes morgen...





Ha´ en rigtig god søndag aften alle i skønne bloggere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar