tirsdag den 3. april 2012



Hmmmm jeg har da vist været ret sløset med det bloggen her på det sidste, men tiden har simpelthen bare ikke været der,så nu skal det være.

Vejret har været så skønt og vi har fået lavet en masse forskellige ting i haven. Natascha har bla. kreeret den flotteste lille trappe, som skal bygges på inde i kanin-villaen 




Vi glæder os rigtig meget til, at starte på projektet. Der mangler kun en nøjere gennemtænkning af konstruktionen og så er det bare på med arbejdshandskerne. Lige pt har jeg lidt svært ved, at overskue ALT det jord der i første omgang skal graves af... Pyyyyh!!!

Søndag var hele familien inviteret til min lillebror Søren og svigerinde Helene´s sammenlagte fødselsdag. På vej op til dem kørte vi forbi en påkørt grævling og da hverken Natascha eller jeg nogensinde har set sådan et stort rovdyr før, måtte min mor sætte i bakgear og tage holdt.. hehe






Mandag var mor, Natascha og jeg en tur i Ikea og som altid startede vi med morgenmad derude. Det er så hyggeligt! Vi fik købt et par småting og som ekstra bonus var der en biolog fra Limfjordsmuseet (tror jeg nok det var.. hehe), som havde forskellige skald -og bløddyr med. Natascha var modig og meldte sig som en af de første til, at holde den gigantiske hummer. I belønning fik hun 2 store hajtænder... Wauuuw, hvor sejt!!













Åh gud, hvor er det skønt med påskeferie  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar