tirsdag den 24. april 2012

Åååh fri mig fra det onde...


.... den tanke har flere gange i løbet af natten strejfet mit lille hoved, da jeg for 117. gang vågnede pga smerter og ikke kunne finde ro til, at sove :(

Jeg kunne dog trøste mig med, at senere på formiddagen havde jeg en tid hos lægen til akupunktur.... Er jo efterhånden afhængig af den form for alternativ behandling!


Utroligt, at så små nåle kan gøre underværker :)


En stor overraskelse ventede mig, da jeg kom hjem... - min søde far havde i al hemmelighed arrangeret en Stofa tekniker til, at installere nyt, forbedret, samt trådløs internet til jeg igen kom hjem + min skønne mor havde været forbi med de smukkeste langstilkede roser... Iiih, hvor kan det da vende et humør til den positive side på et split-sekund :)

Kreativiteten for mit vedkommende er lagt på hylden for en stund, for armene skal ha´ro nu! Rigtig meget øv, men mon ikke tiden læger mine sår?

Nu vil jeg ud og nyde det fantastiske solskinsvejr...

Ha´en rigtig dejlig dag alle i skønne bloggere :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar